snow

Snart ute (inte så passande rubrik, kom jag på nu efteråt. Oj vad lång den blev)

Hejsan!

Det är lördags morgon och jag vaknade 8.24! Så typsikt mig. Jag har bäddat min säng och hjälpt mamma att torka disken. Vår diskmaskin är i sönder och det är först nu man märker hur bra det är att ha sådan. Vi renoverade vårt kök 2004 och innan dess hade vi ingen maskin som diskade vårt porslin. Så det känns som att man är tillbaka i gamla tider.

Nu ska jag sätta på "Sex and the City" filmen och sedan ska jag ta en dusch innan jag kör moppe till Ebba. Jag lägger in bilder i eftermiddag, då vi har varit vid stranden och tagit bilder! :-)

Ha en härlig lördag och en bra start på lovet !!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin :-)

Heej!:) Jag längtar tills vi träffar:):):)Vad skoj detta kommer blir! Pusssssss I (L) YOU

2009-04-04 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0