snow

Stressig morgon

Hej hej!

Idag vaknade jag halv elva och dansen började halv elva. Det var bara till att äta en snabb frukost och ge sig iväg. Vi filmade när vi dansade idag. Så att man fick se hur man själv såg ut :-)

Inte förens idag har jag tagit igen mig efter lägerskolan. Tänk att bara några timmars förlorad sömn tar två nätter att ta igen sig på! Jag satt nyss och kollade på gårdagens "Robinson". Jag spelade in det igår kväll och inspelningen slutade precis när utröstningen började. Sååå typiskt ;-)

Aja, det går väl 25 repriser på det programmet så det är nog ingen fara. Bara ingen berättar för mig vem som åkte ut!

Vi hörs senare. Bilder från lägerskolan kommer senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0