snow

Tråkig tv och förlängt lov

Det går verkligen inget bra på tv ikväll. Ibland krockar alla program med varandra och ibland finns det inget roligt att kolla på. Jag som är ledig och vill vara uppe länge bara för sakens skull :-). Haha, jag känner faktiskt mig inte alls trött..! Jag ska leta upp någon bra film som jag ska sätta igång!
 
Jag ska ändå ta och gå och lägga mig nu! Känner att en huvdvärk börjar komma så det är lika bra att sova en stund. Hörs som att jag ska gå och ta mig en tupplur.. men jag ska sova för natten!

Föresten, det känns som att detta lov är två veckor långt för mig :-). För att: 

Måndagen är jag ledig
Tisdag vanlig skoladag
Onsdag halv skoldag och sen jobba på glassen med Lina
Torsdag-Fredag lägerskola med klassen

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0