snow

Träningsvärk blev en fin rubrik

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en promenad. Första sträckan kunde jag knappt gå, hade riktigt ont i magen. Men sen när vi kom ner till havet kändes det bra! Det är riktigt skönt väder, mild luft.

Jag har träningsvärk sen i söndags. Då kämnade jag som ett djur på dansen med 30 armhävningar och jag har fortfarande ont när jag lyfter armarna. Jag har alltid sagt att jag tycker om att ha träningsvärk och jag står fast vid det :-). Men lite jobbigt är det allt.

Ja, nu är det lov. Man går och längtar och suktar inför detta lov men när det väl kommer så vet man (eller jag ska inte säga man utan jag) vad jag ska göra! Fast det brukar inte vara några problem :-)

Jag tänkte gå ut en stund till i det sköna vädret! Vi hörs senare !!

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Ja det är faktiskt rätt skönt att jobba också, då slipper man ju massa läxor och kan göra vad man vill när man jobbat sina timmar ;)

2009-04-07 @ 20:40:59
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0