snow

Underbara älskade

Unerbara älskade Du!

Ikväll på tven går en rad olika program. Blandat annat:
* Så ska det låta
* Talang 2009
* Grillad
* Berg flyttar in
* Underbara älskade

Jag vet inte vilket/vilka jag ska se ännu.. och jag ser inte heller det som ett jättestort problem.

Jag och filmer går inte hand i hand. Visst, filmer är en bra underhållning och visst tycker även jag att det är roligt att kolla film. Men jag är ingen filmälskare, det kan jag inte påstå. Mina vänner trimmar mig för att jag inte sett den ena filmen och varken den andra heller. Om jag har sett en film så har jag gjort det ett antal gånger :-)

En film som jag sett (som jag nästan kan slå vad om att de som retar mig inte har sett) är "Unerbara älskade". Den är faktiskt bra :-) En hederlig svensk film med både kärlek och sorg. Om du inte har sett den så får du chansen ikväll.  Klockan 21.45 på ettan :-)



Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon.. och då är det Påskafton :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0