snow

Fin rubrik

God eftermiddag!

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Jag bestämde mig igår att jag måste ta tag i pluggandet nu. Hur tråkigt det än må vara. Annars kommer jag bara ångra mig senare. Så jag tog tag i detta idag och det känns mycket bättre att komma hem när jag har varit flitig i skolan :-). Nu vet du det!



Malin har berättat hur man gör för att ladda upp youtubeklipp här på bloggen. Så jag hade tänkt att testa det om en liten stund. Vissa dagar när jag ska blogga så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Andra dagar är det helt tvärtom. Så de dagar som jag inte känner att jag har så mycket att säga ska jag inte heller tvinga mig själv att skriva. En sak som är bra med bloggen är att jag utvecklar mitt språk hela tiden. Med nya ord som jag tar reda på hur de stavas och vad de betyder :-)

Nu jag ska se om jag hittar det videoklipp som jag tänker på också håller vi tummarna för att jag lyckas ladda upp det. Sen ska jag läsa lite bloggar, vara deppig över att vi inte har någon saft hemma (är så sugen på det) också ska jag se om jag orkar skriva ett musikarbete. Annars får jag spara det tills imorgon.

Hoppas du har haft en bra dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0