snow

En mysig dag

Hej!

Det blev en mysig eftermiddag och kväll igår. Vi kom dit vid fyra tiden. Jag hade som förslag at vi skulle grilla. Inte för att jag hade något att grilla men jag kunde se framför mig hur roligt det skulle bli att försöka få igång den. Så Johanna tog med sig en engångsgrill och tändstickor. Jag tror vi hade tjugo försök att få grillen att funka (så många tändstickor) och på sista försöket lyckades vi :-). När solen började gå ner blev det rätt kallt om fötterna så vi körde hem till mig och sen vidare till Lina där vi stannade och kollade på film.







Blev inte så många bilder... de måste ju godkännas innan de kommer upp här på bloggen :-)..MEN den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :-)

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heej<3 Gud vad fina bilder Annie!!!!<33 älskar såna bilder då vet man att sommaren kommer:)(L)

2009-04-14 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0