snow

En mysig dag i stugan

Hej i stugan :-)

Nu har jag varit borta hela dagen känns det som. Jag och Malin försökte komma på vad vi skulle hitta på imorse. Det var bowling, havet och ett frågetecken som var förslagen. Vi frågade Lina om hon också ville vara med och det ville hon :-). Efter några om och men så bestämde vi oss för att gå till affären och köpa fika som vi sedan skulle färda med moppar till Linas sommarstuga :-). Vi körde och körde och körde och jag trodde knappt vi skulle komma fram ett tag. Men lyckligtvis gjorde vi det!





Lina



Jag



Vi vid sjön



Alla tre, jag, Malin och Lina



Jag





Under den här anken är en annan anka och de parar sig



Malin

Vi trodde att det skulle börja regna. Men vi hade tur :-)... efter någon timme "sprack" himlen upp!!
Innan vi körde hem sa Lina och Malin att vi inte skulle köra samma håll. Jag körde först och visste inte riktigt vart jag skulle köra.. helt plötsligt var vi i Hjärnarp. Jag läste skylten jättenoga.. H-J-Ä-R-N-A-R-P..
- Är vi verkligen i Hjärnarp nu sa jag högt för mig själv i moppehjälmen. Hur kunde vi hamna här?
På något vis hade vi kommit dit... Men vi hittade hem. Jag var lite orolig för att min bensin skulle ta slut eftersom mätaren visade att den gick på reserv men det var inga problem :-)

Nu har jag varit och dansat, är ganska trött! Men det har varit en riktigt rolig dag :-)

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad fina bilder du har tagit Annie!!<3<33<3<3 Pussssssss

2009-04-09 @ 10:41:24
Postat av: Lina

hon tog inte alla bilder själv vitaminen!! :)

2009-04-10 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0