snow

Skrivandet från golvet



Imorgon är det skola. Jag har skrivit en planering för att inte hamna efter. Men den där planeringen stressar mig lite. Usch, jag borde kanske strunta att kolla på den :-) Jag har lagt skolan heeeeelt åt sidan det här lovet. (Kom nyss på att jag gått i skolan måndag och tisdag. Så heeelt åt sidan har jag inte lagt pluggandet). Men i alla fall. Nu när skolan börjar så går jag bara tisdag och halva onsdag. Sen är det ledighet igen. På lägret som varar mellan torsdag och fredag har jag inte en aning om vad vi ska göra. Verkligen ingen aning. Jo, klockan fem ska vi äta. För Husmor har maten klar då. Men resten av tiden? Hur ska vi spendera den?

Jag har kommit på en sak. I juli ska jag åka till Stockholm med Malin. Det ska verkligen bli jätteroligt men jag tycker ju inte om att sova över... Fyra nätter och jag som aldrig ens har sovit borta två själv? Gaaaaahh! Malin, du får leka att du är min mamma några dagar :-) Aja, det blir nyttigt! Jag tvekade lite om jag skulle skriva det här. Att jag inte gillar att sova borta. Hörs ju för j*vla töntigt men alla människor skäms ju över något! Jag känner mig lite stolt att jag tar tag i mitt "problem". Det tycker jag är modigt och jag höjer mitt självförtroende om jag klarar det :-)

En annan ska som jag aldrig har gjort är att suttit (säger man verkligen suttit?) på en hästrygg... Men det tar jag en annan gång :-).. Jag har ju ett helt liv som väntar på mig....Eller ja, just det. Livet har ju redan börjat.

Min gulliga granne var precis har med en lite present till Cindy. En liten scarfs där hon har skrivit Cindy :-)

 

Man ser den inte så bra, men den är rosa med paljetter och silverskrivet C-i-n-d-y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0