snow

Valborg!

God morgon! Idag fyller någon år? Det är inte Mattias i EMD som det var för drygt en månad sen utan en helt annan. Kanske inte lika snygg som honom men men men det är KUNGEN! Vår kung, Karl Gustaf den sextonde! Grattis Kungen, hoppas du läser min blogg ;-).

Det blir en lugn morgon hos mig, förhoppningsvis. Jag vaknade i tid, behövde inte duscha eftersom jag gjorde det tre gånger igår. Så, här sitter jag vid frukostbordet med en tidning, "mat" om man kallar bröd, jucie, fil och flingor och sånt som det och en dator. Jag är själv uppe så då är det rätt roligt att ha någon som underhåller mig :-)

Nu ska jag fortsätta äta och sen blir det "lill-fredag" i skolan tror jag. Hoppas vi får sluta kvart över två!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mallan (flun, om du inte vet fortfarande vem jag e då alltså)

Syslöjden gjorde så att det inte kändes som lillfreda... sketna syslöjd. Vet du? sen efter det skylle ja´g ju ha orkeseter. men vet du? det var inställt så jag hade dratt med migg mina fotbollsgrejer min klarinett, helt i onödan! Jag hade kunnat åka hem efter lunch typ... Suck! Sånt är så irriterande. Men nu ska vi glömma det nu är det "minilov" =)´Ha det kalasbra! =)

2009-04-30 @ 20:40:58
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0