snow

Augustidag

 

Hej!

Varmare än varmast idag. Tänk om detta väder hade räknat som en typisk svensk sommar.

Dagen har tillbringats på "Mallorca", precis som igår. Ännu varmare, ännu mer folk, ännu mer nyckelpigor, ännu mer killar och ännu mer fjortisar. Ungefär exakt så. Ikväll åker jag till stan och ska gå en runda på Ljusfesten. En fest som  ängelholmarna har haft i 44 augustidagar i 44 olika år, tror jag.. Det är rätt mycket..

Nu måste jag fixa till mig också ska jag äta tacos. Är det fredag så är det!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heej Jag ska också ditt!!!!!:)))) Puss

2009-08-07 @ 18:05:43
Postat av: Annie

Hoppas vi ses där!!

2009-08-07 @ 19:39:40
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

haha glöm inte fler kungligheter

2009-08-08 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0