snow

B*****p

Vi åker till en fin udde, där släkten väntar. Solen strålar, himlen är näst intill klarblå, båtarna guppar på vattnet och gräset är grönt. Det är en speciell stämning. Det märks att något är på gång. Något som tillhör ovanligheterna. Alla hälsar på varandra, precis som vi brukar när det är släktkalas. För det är ju vad detta ska vara. Ett helt vanligt släktkalas där vi firar födelsedagar.

Men så kommer prästen. Vi har sommarkläder på oss, lite lättsamt. Tunna klänningar, sandaler och skjorter. Också kommer han i kostym och prästkrage. Vi ställer oss på platsen som är bestämd av Mamma och Pappa. Jag är lite chockad. Säger inte så mycket. Men allt går som planerat och tio minuter senare, är mina föräldrar gifta.


Kommentarer
Postat av: Maja

Nämen oj, vad kul eller ja vad man ska säga... GRATTIS kan jag ju börja med, hälsa dina föräldrar det från mig, hur var det att fira det, jag vet inte, detta händer ju inte ens kompis föräldrar varje dag precis, men, jaaa, GRATTIS till dem!!! ;D Vi hörs och ses Annie och efternamnet för er alla är väl Karlsson nu ?!?! ;P Kramar

2009-08-09 @ 22:11:45
Postat av: Lina

haha lite bättre förklaring;)

2009-08-09 @ 22:38:00
Postat av: Maja

SV: Tack!! :D håller verkligen med (-;

2009-08-10 @ 12:33:35
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0