snow

Ett år tillbaka tack!

God morgon!

För ett år sen befann jag mig på Sturup. Om några timmar gick flyget till varmare breddgrader. Om vi bara kunde backa bandet för två veckor. Jag vill ha lite värme. Så varmt att man knappt kan gå på plattor, att vattnet inte svalkar och att det är varmare utomhus än inne. Så varmt önskar jag att det vore! 35 grader, kom igen Sverige! Men jag har hört att det ska bli fint till helgen. Om det nu kunde vara sant, va?



Min förkylning går lugnt framåt. Jag känner inte av den så mycket idag och hoppas att jag aldrig kommer få göra det heller.

Dagen började med en sväng med Cindy. Som jag har sagt tidigare så är jag så in i skiten dålig på att beskriva vägar. Varför ska då människor fråga mig om hur de ska ta sig till olika platser? Men vet du? Jag tror att jag klarade av det idag :-). Jag förklarade vägen för några stockholmare hur man tar sig till stan och till skillnad från göteborgarna så tror jag också att dessa hittade.

Liite stolt är jag allt :-). Jag ska dricka lite mer honungvatten och kolla på tv3:s playtv. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0