snow

Första "riktiga" dagen

Hejsan!



Nu är det slut på "inflygningsveckan". Första lektionen var "Friskvård A". Ibland tänker jag på vad jag egentligen har gett mig in på, om detta verkligen är rätt linje för mig. Och ibland finns det inga tvivel om det.

Idag fanns det inga sådana. Vi började med massage och sen skulle vi rita vad friskvård är för oss. Sedan hade jag min första svensklektion på drygt fyra år.

Efter lunch skulle vi ha en lektion med livsfrågor. Min klass (det hördes konstigt, min klass) har råkat ut för några gånger (redan) att lärarna inte kommer i tid till lektionen. Eller att vi sätter oss i fel sal... Vi satt och väntade en stund idag tills vi fick veta att han var i Danmark. Jaha.. så det var bara att vänta på bussen och åka hem :-).

Jag åker till havet en runda. Måste passa på att bada lite när solen strålar också ska jag se om jag känner igen "gamla" vänner. Tror inte det kan ha hänt såå mycket på några dagar!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "gamla vänner", lägg av va:P

2009-08-26 @ 19:47:46
Postat av: Ingrid

Hej Annie!

Du känner inte mig, men jag har fått länken till din blogg av din pappa som var min arbetskamrat på dialysen. Tycker det är jättekul att läsa på din sida och att kolla bilderna hemifrån. Har nästan blivit lite beroende av detta. Så jag hoppas du fortsätter länge till fast du har börjat på gymnasiet. kram på dig/ Ingrid numera Malmöbo :(

2009-08-26 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0