snow

Ingefära smakar som..

.. en svinstia luktar!

Jag har druckit "mirakelkuren". Den är skitäcklig men jag hoppas verkligen att den hjälper.

Du behöver: kokande vatten, honung, pressad citron, riven ingefära, ett glas är ett plus och en sked kan också underlätta. Sen är det bara att sätta i sig detta och förhoppningsvis känner du dig piggare, friskare och känner inte av någon förkylning nästa morgon. 

Hoppas att detta biter på mig :-). När man är sjuk har man bara en önskan. När man är frisk har man tusen. 
(Nu pratar jag precis som att en förkylning är jätteallvarligt... Men det är tråkigt att vara sjuk, oavsett).

Puss på dig, nu ska jag lägga mig på spikmattan och sedan ska jag sova! 


Visst ser jag ledsen ut när jag åker tunnelbana för nästsista gången för denna sommar!?

Kommentarer
Postat av: Mallan

jättejätte ledsen ser du ut..

2009-08-09 @ 12:00:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0