snow

Jag är..

... helt fängslad. Kanske ett halvår efter många andra. Men jag är helt fast. Kan inte slita mig. Ju mer jag läser desto mer vill jag läsa. Har alltid gillat realistiska böcker och filmer. Jag tror inte på vampyrer men gillar ändå denna bok, skarpt. Kommer du ihåg när jag skrev om att jag ville läsa "Om jag kunde drömma"? Bara för att namnet hördes lockande. Det gjorde det också, det gör det. Det enda jag gjorde fel den gången var att jag inte läste boken direkt.

Men bättre sent än aldrig. En fråga bara innan jag avslutar. Hur många tjejer tror du Edward har att välja mellan? Välja och vraka kan han i alla fall göra, det kan jag slå vad om. Tänk, om han bara hade funnits på riktigt. Måste säga att det känns deprimerande att han inte gör det. Nu ska jag försvinna från verkligheten en stund till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahaha!! Villinte säga: Jag sa juu det! Utan jag säger istället: Jag är så avundsjuk på dig för att du har hela serien framföra dig! Den är så bra :D

2009-08-19 @ 13:52:24
URL: http://wwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja verkligen synd att han inte finns på riktigt. men helt ärligt annie tror jag inte många av de som har läst den tror på vampyrer^^

2009-08-21 @ 18:48:24
Postat av: Lina

det va jag som skrev detinlägget

2009-08-21 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0