snow

Mitt livs projekt

Torsdag.

Om en vecka sitter jag i någon läskig, främmande sal där jag känner mig ganska vilsen. Men om du frågar mig om några veckor så kommer denna plats kännas helt naturlig att vara på. Inte alls skrämmande och inte ett dugg främmande. Det känns så konstigt.



Då var det torsdag igen. Åå, jag som gillar torsdagar så mycket. I alla fall när det är vardag. Då känns torsdag eftermiddag som den bästaste (:-)) stunden på veckan. Sen är fredagen inte heller så fel. Den är kanske ändå bäst. Jag borde skriva en bok om det, vilken dag och just vilken timme på denna dagen som är bäst... Mitt livs projekt :-).

Nu börjar det sista avsnittet av "Blue water high". Jag tippar på att den lockiga tjejen Britney eller vad hon heter och Adam vinner tävlingen. Hoppas nu att jag har rätt, annars får jag väl sudda ut detta ;-).

Många varma kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0