snow

Öppna din dörr

Detta är väldigt onödig fakta, kan man tycka, men jag åt en banan förut och den sitter fortfarande i halsen. Jag känner den och det är mycket obehagligt. Det kommer i perioder. Ibland känns det nästan helt vanligt och ibland får jag attacker då det trycker på brötkorgen. Mm, undra vad denna skada har för namn. Det får bli mitt andra livs projekt.

Jag sitter och lyssnar på Öppna min dörr. Den är jättefin den låten. Jag gillar den skarpt. Jag ser bara Danny sjunga den i sin blåa kofta i "Idol" och jag kan bara refrängen. Men den är så fin.

 

Nu hörs "Annie, mat". Det betyder att fågelungen Annie ska sätta sig ner och äta en bit mat. Så jag tackar för min korta vistelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0