snow

Overkligt

  

Det känns som att jag lever i en bubbla just nu. När jag kommer hem spräng bubblan och när jag cyklar till skolan kliver jag in i bubblan igen. Ibland känns det ganska bra att vara i bubblan, lite ovant med bra. Ibland väldigt konstigt. Sen kommer jag på att denna bubbla ska jag vara i, i tre år. Den känslan känns overklig.

Idag har läraren gått igenom våra kurser. Vad vi ska läsa dessa tre år. Tvåan verkar jobbigast. Fast jag tror att ettan är det. Allt är nytt och detta sättet har jag inte pluggat på sen femman. Vi hade brännboll hela eftermiddagen. I den stekande värmen. Vi var tio poäng från final. Kändes rätt bra att slå klasserna där det bara var killar!

Hoppas Du mår bra :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0