snow

Premiärkväll

God morgon!

Idag är mina vader och mitt huvud rätt så trötta. Det blev kräftskiva igår och premiär påkräftor för min del. Det var lite äckligt att se allt på kräftan och hur mycket kött finns det egentligen i en sådan liten krabat? Ungefär exakt jättelite.



Efter att ha träffat kusinerna några timmar fortsatte premiären och denna gången var det "utgångspremiär".
En kan tycka att det är väääldigt sent att inte ha börjat gå ut tidigare men jag har aldrig känt någon stress utan har velat vänta till att jag verkligen kände att det skulle bli roligt! Och det kände jag igår :-) och det var det ju också! Men det hade inte gjort någonting om lokalen var liiite större.

Idag ska jag städa. Haha, faktiskt, ja. Men den här gången måste det bli en storstädning. Usch, tråkigt. Men men! Ha en fin lördag så hörs vi lite senare :-).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0