snow

Regn, träna och klippning

Då var det måndag.

Det regnar ute, jag har äit frukost och det är snustyst i huset. Eller jag vet inte om man kan uttrycka det så men här är i alla fall tyst, väldigt tyst. Förutom Cindys snarkningar så är här det.

Om en stund ska jag ge mig ut i detta väder. Känner för att springa en runda. Även om jag inte orkar.. Men jag ska intala mig själv att jag känner för det. Det brukar funka ;-).

Jag har inte så mycket planer idag. Förutom att klippa håret i eftermiddag. Jag har inte varit hos frisören på evigheter. Innan när jag hade lugg så behövde jag fixa till den rätt ofta men när jag lät den växa ut så har det inte blivit att jag tänkt på att jag behöver klippa mig. Och när någon annan inte påpekar att jag borde göra det, så gör jag inte det...

Jag önskar dig en fin dag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0