snow

Rolig lördag

Solen skiner, det är sant!

Det är lite märkligt. För alla dagar denna vecka förutom just denna soliga lördag så har jag vaknat 9.17. Exakt. Jag har stigit upp och kollat på klockan och den har visat 9.17 alla dagar. Förutom tisdagen. Då gick bussen 9.10 så då fick jag sätta klockan. Men ánnars. Som att jag har något alarm i huvudet.

Idag ska jag till stan, med Mamma. Pappa fyller nämligen år alldeles snart. Det är så svårt att köpa present till Pappa. Om man inte har någon fantasi till Mamma så är det bara att köpa ett nagellack. Men till Pappa är det lite svårare. Det är klart, jag hade kunnat köpa ett nagellack till honom också. Men jag kan själv se det stå där i badrumsskåpet och torka. Eller att någon annan får använding av det :-). Så idag ska vi se om vi kan hitta något.

Mina kusiner ska upp till Göteborg och kolla U2 så jag och Ebba fick förfrågan om vi ville passa katten och bo i lägenhet i helgen.

Så ikväll "ses" vi i stan och då ska jag blogga med bilder ;-).

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ååå Gud vad mysigt vi kommer har!! Jag längtar jätte mycket<33 Puss♥♥

2009-08-01 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0