snow

Speglande



Ibland finns det massor saker att skriva om. Men då har jag inte lust att skriva. Sen finns det andra dagar då det finns absolut ingenting att skriva om men det är då jag känner för att skriva. Denna dag, denna stund är ett gott exempel. Tar upp en sida för att skriva men det finns ju inget att skriva, så det blir att jag bara sitter där. Men sen.. 

kom jag på att jag hittat lite bilder som hade gömt sig på datorn..



Grejen är att bilderna som jag är villig att ladda upp har jag solglasögon på mig. Och i solglasögonen speglas Lina i bikini. Haha, skitroligt. Men jag tror inte hon uppskattar om jag visar de här så jag får väl låta bli..



Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Snygga brillor :D

2009-08-07 @ 20:34:43
URL: http://amandahede.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha :D

2009-08-08 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0