snow

Stuga i skogen

God morgon, god morgon!

Här står det härligt till. I eftermiddag ger jag mig ut i vildmarken. Jag och några vänner ska övernatta i skogen. Inget tält, ingen sovsäck, inget täcke eller täta jackor. Nej, bar himmel ska det vara. Vi ska leva på naturens tillgångar i åtta dygn (struntar i skolan, känns inte så viktigt). Så det blir lite löv och pölvatten nu i några dagar. Är lite orolig för hur vi ska klara oss. 



Om jag ska vara lite seriösare så ska jag bo i en stuga som Lina och hennes familj äger. Vi, Maja och Malin ska vara där idag och imorgon. Och du, kom inte dit och skräm oss. Jag är ganska lättskrämd och hade inte uppskattat det. Tar med mig kameran så att det blir en bildrik blogg imorgon :-).

Nu ska jag hänga upp träbitarna som ska sitta på min vägg..

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hhaah Jag lovar att inte skrämma er!:) Jag vet ju inte heller vad hennes stuga bor:) Den bilden tog jag när det ösregnade och vi fikade:D Jag vill träffa dej:) det måste vi!:) Puss och Kram:)♥

2009-08-16 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0