snow

Surtant

Hej!



En sak som är lite konstigt är: om man går upp tidigt, åker till jobbet och kommer hem efter åtta timmar så är man rätt trött. Men hur kommer det sig då att när man går upp vid tio, kollar på tv och hänger i soffan i stort sätt hela dagen så är man lika trött som när man har jobbat en hel dag.. Kroppen ställer lixom in sig på att vila och som att det är "jobbet" för dagen.

Föresten, jag såg stockholmarna utanför huset för ett tag sedan med shoppingkassar i händerna. Det betyder att de hittade till centrum :-). Hoppas de inte behövde fråga någon annan, utan att det var min förtjänst.

Nu väntar sista (den här gången är det tyvärr sista) avsnittet av "Allsåoong peåå Skänsssen". Lika sorgligt varje gång det är sista programmet. Ett äckligt tecken på att sommarn går mot sitt slut. 

Fast så kan man ju inte tänka. Jag har blivit så jäkla trött på alla som har påmint mig om att sommarn/sommarlovet snart är över. De börjades tjata om detta redan i juli. Till och med precis när jag gått på semester från jobbet. (Tror jag nämnde det om den killen..) Vad är det för trams? Också sitter jag själv här nu och är en surtant. Nej, det ska det bli ändring på! 

Jag sänder en sommarlovskram till dig :-).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0