snow

Lisebärj

Det blåser storm ute. Jag blåste nästan bort när jag cyklade till stan innan idag. Jag och Maja satte oss på ett varmt Espresso House med vars en Firpino eller vad den milkshake liknande drycken kallas. Sen satt vi där i någon timme innan vi gick en runda på stan.

När jag kom hem tog jag hand om mitt rum som jag glömt bort för ett tag. Det var kläder, packning och en obäddad säng som blev min sysselsattning en stund.

Jag hittade detta kort, från Liseberg -01, var där med kusinerna. Vi bestämde oss för att posa och vi skulle stödja handen mot hakan också skulle vi se avslappnade ut och gäspa. Men jag tyckte det var läskigt och skrek istället för att gäspa. Kolla hur jag kniper med ögonen.



Kolla min sköna stavning

Egentligen skulle jag vara på Liseberg exakt nu. Åka Balder och ha kul! Det blir kanske av i september. Hoppas det :-). Nu ska jag vara duktig och hjälpa till med salladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0