snow

Filippa Bark

God kväll

Jag sitter här i soffan med datorn i knät och tven står på femman. Det går ett program om feta människor, sjukligt feta, 500 kilos klassen. Jag känner för att kolla på något bra. Något riktigt bra! Men vaaad? Min "Svensson Svensson"-dvd är på fifft och vad finns det då att kolla på? 

 Jo, jag tänkte visa lite härliga klipp med Filippa Bark. Maja skrev om henne häromdagen. Eller ja, för några veckor sedan. Så vill du skratta lite, kolla på detta!
 





Nu vet jag inte varför den här ser ut som den gör.. Men det är bara till att stå ut med det, antar jag. Även om jag själv tycker att det är väldigt irriterande .. .. ..

KRAMAR TILL DiG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0