snow

Strand, mat och engelska (istället för sol, vind och vatten)

Hej!

Det blev någon timme på stranden. Dagen har varit riktigt varm. Så jag tänkte bada idag, ju. Men fy sjutton vad kallt det var nere vid stranden, blåsigt och kyligt. Så det blev inget bad mer än fotbad då förstås ;-). Fast egentligen när jag tänker fotbad så tänker jag mig en balja med ljummet vatten och lite badsalt på botten. Men lite svartaktigt vatten och sand i botten i en jääättebalja kan ju också räknas som fotbad.. 



Idag fick vi spagetti och köttfärssås i skolan. Kan du då gissa vilken maträtt det blev här hemma? 

Fel. 

Det var inte spagetti och köttfärssås. Nej, utan makaroner och köttfärssås. Väldigt varierad kost :-). Mina föräldrar brukar ju vara duktigt på att pricka in "rätt" dagar ;-). 




Imorgon är det dagen D. Då ska jag ha engelska. Jag tror inte att någon (ok, där överdrev jag) kan förstå hur mycket jag har fasat för detta. Ååh.. Engelska.. det är inte mitt starkaste ämne. Aja, alla har ju sina svaghetet och jag har hittat min, trots min unga ålder :---). 



  

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag se finalen av "The Bachelorette" !! 

Hoppas Du mår bra. Vi ses imorgon, efter engelskan. Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heej Snygging<33D:D Vi hade också spaggeri och körttfärsås ( vet typ inte hur man stavar det;)) ha det bra pusssss P.S jag tror att vi har samma mat som ni:D;)

2009-08-26 @ 21:05:42
Postat av: Lina

du kan inte räkna engelska som en svaghet annie. du är normalduktig på det och då är det ingen svaghet... det är bara som du tror för att du var ganska mycket sämre i sexan..

2009-08-27 @ 17:25:24
Postat av: Annie

Alltid Lina.. haha.. Men tack!

2009-08-27 @ 18:15:01
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0