snow

Alex Schulman

Hittar nya bloggar lite då och då. Ibland är de dåliga och då är det första och sista gången jag besöker dem. Men ibland berör dem och det var precis vad den här gör. Nu sitter jag och lyssnar på Alexs sommarprogram och han gör det riktigt bra! 

Jag bloggar när det spelas en låt. Även om det sägs att tjejer kan göra två saker samtidigt så kan jag omöjligt koncentrera mig både på hans röst och på vad jag skriver här. Det är lätt att det bara blir massa ord. Både hans röst och det jag skriver ner. Men han gör så att man stannar upp och lyssnar och det är ju precis så det ska vara!  



Här hittar du hans sommarprogram och bilden är lånad från sr.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har det gått drygt en och en halv timme. Jag har kollat på "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen".

Häromdagen åt jag en glass. Jag fick så ont i magen att jag knappt kunde stå upp. Jag har flera gånger den här sommarn konstaterat att jag inte tåler glass och jag förstår inte vad det är som gör att jag inte sätter ett stopp och tänker "Men Annie, du vet ju själv hur jäkla ont i magen du får". Men jag skiter alltid i att tänka den tanken innan jag äter glassen också kommer den här tanken upp när det är försent, när glassen redan är i magen.

Nu ska jag lyssna klart på programet och sedan ska jag sova. Är riktigt trött!

Imorgon är det måndag. Konstigt nog ser jag fram emot denna måndag... Känns bra :-).

Många varmaaa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0