snow

Björnbär är bäst!

Jag har känt mig lite låg idag. Konstigt, jag som brukar påverkas av vädret. Men tydligen inte idag. Jag har solat ett par timmar och sen städat jag ett tag. Har inte alls känt för att vara social idag. Därför blev det en heldag på hemmaplan. Imorgon är jag förhoppningvis lite mer sugen på att träffa någon.


Något jag älskar är Björnbär. Det är nog det godaste bäret. Sorry alla söta jordgubbar ;-) men det finns redan så många som sätter er högst upp på sina topp-listor av sommarbär. Så något jag längtar efter är att dessa ska mogna. Förtillfället är de väldigt omogna.

Oj, vilka dåliga skämt jag har idag. Fast huvudsaken är väl att någon ska skratta åt dem och det finns det redan någon som har gjort :-).

Det är lite svårt att planera vad man ska hitta på.. Eftersom man inte begriper sig på vad det ska vara för väder resten av veckan. Den danska vädersidan Dmi påstår att det ska vara regn i stort sett hela veckan ut, medan svenska Smhi säger att det ska vara fint väder denna vecka.



Så vem ska man lita på? Inte för att jag har något emot danskar men man håller väl ändå på dem som visar bäst väder? Haha, det vill jag i alla fall göra :-). (Oj, vad mycket vädersnack det blev idag).



Om dryga timmen börjar "Bachelorette"! Missa inte det ;-).

Nu hade jag tänkt bli på bättre humör! Hoppas du redan är på gott humör, annars kan vi rycka upp oss tillsammans!
Ha en fin kväll, vi ses imorgon..

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin:)

Hej Annie:) Jag vill komma hem till dej och äte björn bär med dej!:) Får jag det?=) hihi Ha det bra Pusss Saknar deeej<3<3:D

2009-08-05 @ 20:20:12
Postat av: Annie

Haha, klart du får ;-)

2009-08-05 @ 20:31:28
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej Annie, jag har fixat en ny blogg, sidan ser du nedanför detta inlägg, ha en fortsatt trevlig onsdagskväll :)

2009-08-05 @ 21:49:02
URL: http://macneale.com/maja
Postat av: Mallan

Björnbär är gott... Blåbär med. Det fanns det hur mycket som helst i norge... Fatta man blev blå...!



vi ses snart!

2009-08-09 @ 11:58:54
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0