snow

Fotar och plockar blåbär



Jag och Cindy är ute och fotar och plockar blåbär. Om man nu säger att man plockar blåbär. Vi försöker ta lite foto på oss två och Cindy berättar för mig att hon älskar när jag ska ta foto på henne. Det ser man också på bilden, att hon verkligen uppskattar det!



Sen kommer vi fram till att det är lättast om bara jag är med på bilderna och att Cindy ska agera fotogra istället och det går hon frivilligt med på, jag också för den delen.



  



Sen säger Cindy att jag är avslöjad, att det speglar sig i glaset...

----------------------------------------------------------------------------------

Jag berättar för Mamma att jag har plockat "blåbär" och pekar på skålen. Så rättar hon mig och säger att det är björnbär.

Fem minuter har gått sen jag tryckte på spara-&-publicera-knappen.

Så nu är jag här inne för att rätta till mitt misstag innan någon annan gör det. Men så ser jag att Malin har hunnit före och har redan haft roligt, på min bekostnad... Kul Malin ;-).

Jaja, björnbär, blåbär, bär som bär. Goa är det i alla fall. Fast björnbär vinner ju i och för sig kampen.

Men snälla tro nu inte för lågt om mig. Jag kan se skillnad på björn-och blåbär, i vanliga fall.


Kommentarer
Postat av: Malin din kompis som du inte får glömma, du vet...

Em, enligt mig så liknar de mer björnbär.Men jag kan ha fel. Och det är i och för sig typ blåa och man blir blå av dem så varför inte? Vi kan kalla dem blåbär! =)

2009-08-30 @ 18:19:50
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Heej annie:) Det verkar som du har haft roligt idag!:D:) Vi måste träffas någon gång!:) Och ta foto!(L)♥♥ Pusssss Love U♥

2009-08-30 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0