snow

Min måndag

"Yesman", har jag sett ikväll! Jag känner mig som en ny människa, filmälskaren Annie :-).

Annars idag då? Jag och Cindy tog en gemensam promenad i skogen, åt lite på kottar, kissade, luktade på buskar och just ja, det smaskiga våta gräset får jag inte heller glömma, det var riktigt gott, som en grillbufé kan man jämföra det med.



Nu sitter jag och smsar och stör mig på att inga ord finns i ordlistan utan jag måste trycka på stava-ord-knappen hela tiden.

Och i denna sekund bestämde jag mig för att skippa skriva om vad jag har gjort idag. Så jag tackar för mig denna dag och hälsar tisdagen den 11 augusti välkommen att trampa över trösklen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow... du tittar på film...

2009-08-11 @ 12:54:47
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0