snow

Ville bara säga

Käraste bloggläsare!

Jag ville bara säga hej. Jag ville också bara säga att jag är sugen på låglaktos fil nu och lite flingor eller varför inte müsli? Jag ville också säga att det finns de människor som säger att det är ohälsosamt att äta efter klockan sju. Då vill jag bara säga att jag tror att det finns så mycket som är ohälsosamt att det blir väldigt ohälsosamt att lyssna på allt. Därför är det lika bra att känna efter själv och nu har jag känt efter och jag är sugen på fil och flingor!

Det var det jag ville säga ikväll. Många kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Lina

du syftar väl inte på mig? eller?;P

2009-08-13 @ 23:12:45
Postat av: Annie

jo, men inte bara dig.. finns väldigt många som säger så

2009-08-14 @ 09:49:11
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tsss man ska äta när man är hungrig.

2009-08-14 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0