snow

Annie bloggar om..

Var befinner sig halva världsbefolkningen idag?
Just ja, Väla var det. Jag, Ebba och Ida körde till Väla men fick snart köra där ifrån igen eftersom där inte fanns en enda parkeringsplats till bilen.. hjälp! Nästa år ska jag vara klar med julklapparna en lååång tid innan julstressen börjar.

Vem längtar tillbaka till varma sommardagar när kylan blir för kylig?
Annie.. hon längtar.. jag alltså. Jagheterannie ;-).

  

Vad blir det för mat?
Tacos.. jag och brorsan ska klara av att laga den här avancerade maträtten..!

Hur mår Annie?
Bra, känns skönt att vara klar med julklapparna.. Nu kan jag slappna av.

Vad har Annie svårt att förstå?
Att det är lillejul i övermorgon. Det känns mycket konstigt.

Stressa inte ihjäl. Kall kram Annie.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Tack för en mysig dag! Och tack så hemskt för att du hjälpte mig att hitta julklappa till spelet!! I LOVE YOU!♥ Pussss

2009-12-21 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0