snow

Den här decemberdagen bjöd på..:

Kallt och kyligt väder. Jag frös om öronen när jag gav mig iväg till skolan.

Två prov. Skönt att det blev gjort!

Kollade på skolans lussebandy. Slapp idrotten. Gillar annars idrott men idag var jag verkligen inte sugen på det. Härligt att önskemål går i uppfyllelse!

En runda på stan. Sällskap: mig själv. Handlade en present till "julklappsspelet" som vi ska ha på pysseldagen nästa vecka.

Hälsat på och fikat hos en släktning med Mamma, Mormor och Morfar.

Om någon timme blir det ett svettigt pass på Friskis.

Skit också. Jag måste plugga... Glosförhör imorgon på musklerna på latin. Wish me luck!



Glad måndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det komemr säkert gå jätte bra! Lycka till. Är jätte depp. Har fyskprov på torsdag, fattar ingenting. och inlämning på onsdag men har inte börjat. I got a problem dude...

2009-12-14 @ 20:25:00
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0