snow

Ett par byxor och några kilon rikare så var Julafton 2009 över! :-D .. eller?

Skepp o hoj!

Här har regnet fallit ner och snön börjat smälta bort. Tyckte Gud att det där vita täcket som prydde vårt land så fint skulle bort nu lagom till att julafton var över? Kanske, kanske inte. Det blev julfirande igår med mina"achooooo:n", Kalle Anka, Snövit, Prosit och de andra sex dvärgarna, köttbullar, Mario Kart, julklappar, familj och släkt.

Jag fick fina presenter och har just kollat på "Twilight" med Mamma och Pappa. De gillade den men kanske inte i samma grad som jag... Det är bara till att ladda om batterierna för idag blir det ännu mer julmat, mer släkt, lite mindre snö och förkylning (tack för det) !!


Det finns ingen koppling med bilden och texten. Men jag gillar bilden, ja Lina också för den delen. Jag är lite avundsjuk, jag vill också kunna hjula. 

Snart blir det Mario Kart här hemma! Jag ska VINNA!! Jag börjar bli grym, faktiskt, inte för att skryta, men asså, det är rikttigt härligt, sitta i en bil och susa fram, känna vinden i håret och skjuta massa skal på alla andra, DET är LIVET, i Marios världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0