snow

Drillning



Jag sitter vid Pappa dator, eller ja, det är kanske Mammas eller varför inte min :-). Jag hittade den här bilden som är tagen år 1865 känns det som. Fast att det inte är riktigt så länge sen. Kan du se vart jag är på bilden?

Jag drillade ett tag. I ett år kan det nog ha varit. Det var ganska kul, men har för mig att det krockade med min gymnastik. Sen när drillgruppen skulle flytta till Bjuv så slutade jag. Men jag tror att den där drillpinnen ligger här hemma i någon gömma.. Eller så gav jag den till min kompis som fortsatte.

Nu ska hjälpa till att laga mat. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då ändrar jag det!

2009-12-14 @ 16:41:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Jag vet vad du är på bilden;):)

2009-12-15 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0