snow

Eftermiddag hos Johanna

Puuuh!

Det blev en lång dag. Kom till Helsingborg vid halv fyra och var hemma igen vid halv åtta. Jag klippte upp det en hel del men hann inte med att färga det. Fast jag tror jag ska strunta i det eller göra det till våren i så fall. Ett megastort TACK till Dig Johanna!

Efter klippningen hann jag med en runda på stan. Det var så fint med julgranen som var helklädd i ljusslingor och hade paket under sig. På trappan vid Kärnan var det skönsång och hus var upplysta med massa ljus. Så himla mysigt! Finare än Ängelholms gator måste jag säga.

Vid sju tog jag och Johanna tåget hem. Nu sitter jag här och kollar på semifinalen av Idol. Calle, tyvärr, hejdå! Nu ska jag fira helg! Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Maja

noo, Calle for the win!! ;P

2009-12-04 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0