snow

En dag på stan och en kväll i en ny kjol

Denna morgon är Internet ingenting att leka med. Det bryts och har sig. Nu när det väl funkar hade jag tänkt att slänga in ett inlägg här!

Igår var jag och Malin och shoppade! Det skulle ju varit i Lund men Pappa jobbade i Lund igår och ringde och sa när vi satt på tåget att där var förseningar med tågen och tyckte att vi skulle gå av i Helsningborg. Så då gjorde vi det.

Det var ju tänkt att jag skulle shoppa julklappar men när man har den inställningen hittar man själv massa fina saker! Så en julkofta och en volangkjol fick följa med mig hem!






Kvällen spenderades hemma hos tonåringen Ebba :-D som fyllde år igår!

Nu, efter ett och ett halv års bloggande tänkte jag lägga upp min första "dagens outfit". Om det nu skulle kunna passa herrskapet..



Linne: Gina tricot
Kofta: Zara
Kjol: HM (inhandlades igår)
Strumbyxor: Lindex.. tror jag
Isbjörnskor: Snodde dom av födelsedagsgrisen själv!
Halsband: Thomas Sabo
Klocka: OXXO
Människa: Annie
Fotograf: Ebba

Det har ju varit renovering här i huset ett bra tag men igår blev toaletten klar och därför har jag lovat mamma och pappa att hjälpa till att julstäda idag. Så det ska jag roa mig med! Med lite bra musik ska det nog gå fint!

Ha en fantastisk lördag så hörs vi ikväll!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Raaaw, snygging! ;)

2009-12-19 @ 11:24:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitanin

Snygging!;)

2009-12-19 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0