snow

En-liten-flummig-god-natt-hälsning

I skolan idag pratade vi om särskrivning. Att meningar får helt olika betydelser när man skiljer orden. Det här var den bästa:

En fryst kycklinglever

Eller

En fryst kyckling lever

Hahahaha!

Ikväll har jag och Maja varit och tränat. Gymmet blev det idag och du skulle sett Majas armar. De är så himla snygga!! (Hon kommer döda mig för att jag nämde det här..)

Nu ska jag göra min avslappningsövning (en skoluppgift) och lyssna på lugn musik, sen ska jag sova. Känner mig trött. Ska bli skönt att sova.

Imorgon väntar bland annat idrott och matte. Sen ska vi julpyssla hela eftermiddagen! Det lär bli riktigt mysigt..! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tror du skrev fel...du menar väl att dina armar är snygga? ;-)

2009-12-16 @ 23:49:38
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Lina

o den i datorboken, en långhårig kvinna, en lång hårig kvinna :)

2009-12-17 @ 09:07:03
Postat av: Annie

Nej du Maja.. jag skrev heeelt rätt!



Haha, ja Lina, den är också bra..;-)

2009-12-17 @ 17:28:15
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0