snow

Filmtips - IGEN

Lina Fina. 16 år.



Det blev en trevlig kväll med pizza, kladdkaka, prat och filmtittande.



Jag är ju ingen filmälskare så jag chockar mig själv när jag ger två filmtips på bara två dagar! Ett pluspoäng till mig! Den här såg jag på bio i somras och den är riktigt roligt! Den har precis kommit ut på DVD. Det fick bli presenten till Lina. Men det är kanske ett bra akut-julklapps-tips?

På tal om akut och julklappar så borde jag fixa mina julklappar nu.. Jag hade några idéer men nu visar det sig att de kommer inte gå i lås. Så jag måste tänka om och vara lite klyftig (eller betyder det mullig..?) och låta fantasin flöda. Jag måste erkänna att jag känner lite julstress. Men bara lite.


Just när den här bilden togs råkade jag välta ut något bakom mig...

Det får bli en till shopping dag idag. Den här gången med Kusinvitaminen Ebbis! Du vet var jag finns, där alla andra också befinner sig, i affärerna och springer runt som galna hönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0