snow

Fler kommentarer!

Jag sitter här och har ont i magen. Nötternas fel. Eller mitt fel för att jag åt nötterna. Det beror hur man ser på det.



Ni har börjat söla med kommentarerna, inte bra! Jag vill ha fler, fler, fler!

Som avslutning kör jag Linas och min ramsa när vi cyklade hem från skolan på torsdagarna.

- Vad är det imorgon?
- Fredag
- Vad är det imorgon?
- Fredag!
- Vad är det imorgon?
- FREDAAAAAG!!!

Just ja, det är fredag imorgon. Den ska jag bland annat fira med två prov och utvecklingssamtal. Men jag får ju inte glömma det roliga heller, luciafirande och lussevaka och förhoppningsvis en fantastisk bra final i Idol som bästaste Erik vinner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiihoooo, jag ska kommentera varje inlägg du gör från och med nu! Okeeej??? Nöjd nu eller? ;D

2009-12-11 @ 10:52:09
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Väldigt!!

2009-12-11 @ 15:22:17
Postat av: Kusin vitamin

Jag ska också försöka att komentera mer nu:) Ha det bra Pussssssss

2009-12-11 @ 18:21:47
Postat av: Lina

åh jag saknar den ramsan! saknar att cykla hem med dig på torsdagarna. muu.

2009-12-12 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0