snow

Idag har jag:

bakat pepparkakor

gjort en totalt misslyckad smällkaramell (du skulle sett den..)

gjort julklappsspelet, jag vann en torkad grissvans, jag finner inga ord ;-D

dansat långdans i klassrummen

juldans på skolans altan

också har jag fått ett fybubblans bra schema för nästa termin!

Jag går till tolv två dagar i veckan!! Yeehooo :-D

Idag fyller min söta, bästa Ebbakusin 13 år! Tre miljoner grattiskramar till dig! I LOVE YOU!

Nu tänkte jag visa bilder på mig och Cindy när vi var ute i snön igår!





Också hittade jag några söta bilder på ett par fina barndomsvänner som brukar nämnas här i bloggen..!


Jag älskar verkligen den här bilden! Lina är ju sötare än sötast! Ett brett leende och en Dumleklubban i ett stadigt grepp! Inte konstigt att hon är glad!

Här badar vi i Västersjön!

Här har vi dragit ut halva min gadrob och tagit på oss lager på lager med tröjor.

Sist men inte minst Maja "Biffen" Bäckis på Legoland -98 eller nått.. .

Det var väl härliga bilder?! Nu ska jag sluta blogga (det här inlägget tog en timme att skriva med alla bilder som krånglade och inte ville laddas upp!). Trevlig torsdags kväll!

Imorgon hinner jag tyvärr inte blogga tror jag. Först blir det skolavslutning och fika på det och hela eftermiddagen kommer spenderas i Lund med den här damen för att julshoppa och på kvällen blir det födelsedagskalas för Kusinen!! Så jag råder dig att kolla in här på lördag istället (eller du får gärna besöka bloggen ändå, men ja, du fattar)..

Stor kram Änny-Bännäny!


Kommentarer
Postat av: Maja

Neej vilka gulliga bilder du har lagt upp! :-) Och jag diggar verkligen din frisyr på den sista bilden ;-)

2009-12-17 @ 22:32:03
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Maja

Neej vilka gulliga bilder du har lagt upp! :-) Och jag diggar verkligen din frisyr på den sista bilden ;-)

2009-12-17 @ 22:33:50
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha, mobba inte min robottfrilla ;-D

2009-12-18 @ 07:43:27
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Tack så mycket Annie!!:)♥ Vi ses ikväll!!!:) Pussss

2009-12-18 @ 15:48:53
Postat av: Fluun

Hahaha, vilka underbara bilder :D

2009-12-18 @ 19:20:56
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Lina

haha jösses vad små

2009-12-21 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0