snow

I'M THE WALRUS!

Jag tänkte fortsätta på temat "klantskalle". Igår spelade jag och Adam ivanlig ordning Guitar Hero "The Beatles". Jag har lite svårt för låten "I'm the walrus". Men låtar som man irriterar sig på klistarar ofta sig fast i huvudet och man kan inte låta bli att nynna på dem. Så är det iallafall för mig.



När vi spelat en stund skulle vi äta. Mamma och Pappa hade lagat mat men de var inte i köket. Då hör jag att Adam öppnar dörren och börjar prata (med Mamma och Pappa trodde jag ju då) och jag går runt i huset och sjunger "I'M THE WALRUS" högt och ljuvligt (?).. Jag fortsätter att sjunga men när jag går förbi ytterdörren och skymtar någon som inte alls liknar varken Mamma eller Pappa.. Utan en kille, i min ålder som kollar på mig med vad-fan-håller-du-på-med-blicken slutar jag sjunga och går in på mitt rum, halvt generad.

Jag hatar valross-låten. Jag ska aldrig mer sjunga på den!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahahaha!!!! Vra det han den snygga grannkillen med bar överkropp? ;)

2009-12-12 @ 17:04:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Hahahhahahah;)

2009-12-12 @ 17:41:45
Postat av: Annie

Käften Malin..



2009-12-12 @ 21:49:30
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

haha vem va det då? :) sånt gör ju dagen :)

2009-12-17 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0