snow

Jag är kär!



Just nu:
dricker jag saft
tittar på snön som faller ner utanför fönstret
lyssnar på Cindys snarkningar, hörs fridfullt



Idag är jag på:
TOPPENBRA humör! Jag älskar det! Ibland känns det som att man inte får säga att man är jätteglad. Men så tycker inte jag. Om man är jätteglad så ska man få vara det. Likadant om man är ledsen, då är det klart att man ska få vara det! Man ska inte behöva skämmas. Så idag känns det skitbra för mig, allt flyter på och jag känner mig, på riktigt, glad inombords.

Det är snart jul. Jag tror jag har gått och blivit kär, i julen. Det är verkligen mysigt med tjocka lager av vit, nynedkommen snö, fina ljus och inte en läxa så långt ögat kan nå!

Idag är det den 16:e december 2009 ! (Det känns inte som december om man tänker på månaderna.. TÄNK INTE SÅ MYCKET DÅ, kan jag ju säga till mig själv. Men man är ju som man är :-D)

Bussen som jag åker på morgonen brukar vara smockad. Därför blir man ju väldigt förvånad när det såg ut såhär imorse. Inte en människa.. Alla, typ alla, som skulle till skolan, satt och trängdes i en annan buss



I skolan var det mulningar och snöbollskrig. Jag trodde att man hade slutat med sånt på gymnasiet men tydligen inte.


Tjongtjong långkalsong (som förövrigt hade passat perfekt just nu).


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa. du får vara glad! Det är bra! :) Nu är jag också glad. fysikprovet är över och jag njuter av den fina snön!

2009-12-17 @ 11:07:26
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Götteligöttgött! Och vi ses på imorgon!! :D

2009-12-17 @ 17:29:16
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0