snow

Jag har klarat första terminen på gymnasiet!!

Hejsan hoppsan!

Ja, hoppsan kan man ju säga. Jag hinner ju visst det att blogga idag :-D.

Jag har precis kommit hem från en inte lika stämningsfull julavslutning som det brukar. På min förra skola gick vi alltid till kyrkan men så blev det inte den här gången. Men det gick hur bra som helst iallafall! Avslutningen varade i en halvtimme, sen gick jag och några tjejer i klassen på stan och tog en fika!


Haha, bra bild! ;-)

När jag åkte till Stockholm i somras hände det som inte fick hända. Jag glömde min mobil!! Men som tur var, var vi ute i god tid och kunde köra tillbaka hem och hämta den igen innan flyget gick! (Vi hade bara kommit någon kilometer när jag kom på att jag fattades något). Den dagen lovade jag Malin att aldrig mer kalla henne för klant. Hon har annars varit gängets klant.. Men inte efter det..!

Idag var jag minst lika klantig. Jag glömde min plånbok på disken inne på Graffiti! En mycket snäll kille som jobbar där gick fram till vårt bord och frågade om det var någon av oss som glömt det! ÅÅåh, jag hade ju inte ens märkt att den var borta! Det var grymt klantigt gjort! Tänk om han hade tagit den! Hjälp.. tur att det inte hände iallafall!


Nu sitter jag här med Cindy och väntar in Malin. Hon ska dyka upp när som helst.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för denna dagen Annie!! Fatta kallt det var. u ligger jag under mitt täcke och fösöker tina upp! ;)

2009-12-18 @ 19:22:13
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

ÅÅ, tack själv! Fast att det blev ändrade planer i sista sekund var det supermysigt att träffa dig! Puss

2009-12-19 @ 09:25:17
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0