snow

Kalle Anka

Kalla Anka börjar om knappt en timme. Det är en riktig traditon. Jag är inte så förtjust i tecknat (det är lite tabu att säga så) och tycker att en timme med Kalle & hans vänner räcker gott och väl. Det är ju som sagt en tradition och jag ska inte koppla över till Anna Anka. Jag lovar. Jag ska inte göra det.

Dagen rusar förbi. Men den får inte ta slut. Jag ska hinna bli frisk innan den här dagen är över. Jag har ägnat mig åt att tuggat pepparkakor och läst FRIDA-tidning som jag fick imorse. Nu sitter jag på min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar. Det är julafton kära vänner, julafton!


En liten Annie

Dagens fundering..: Undra hur många svenskar det är som kollar på Kalle Anka idag?! Tillräckligt många för att inte programmet ska läggas ner iallafall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0