snow

Klantskalle

Trött tröttare men inte tröttast är vad jag är idag! Har precis kollat på Eriks kväll. Det var verkligen hans kväll. Han var så jävla bäst! Han röst, hans kroppsspråk, hans scennärvaro, hans ALLT!! Han var helt klart den rätte vinnaren!

Jag bad mina kompisar i skolan igår att inte smsa till mig och berätta vem som vunnit. Jag ville se finalen idag istället.. Mamma och Pappa trodde att rycktet skulle spridas och att jag skulle ändå få veta det. Inne på Bahnhof är det ju stor risk att någon skriker ut det. Men faktiskt, ingen smsade (eller jo, men jag kollade inte på smsen), ingen skrek och ingen avslöjade det för mig även om alla sa "jag vet, jag vet vem som vann".



Så när jag vaknade imorse och skulle äta frukost för att sedan sätta mig vid tven och kolla på Finalen så ligger den jäkla tidningen på bordet och det står något om 3Dfilmer.. Det väckte mitt intresse men det stod också något annat på förstasidan. En miniruta uppe i hörnet stod det "Erik vann Idol"... vad säger man? Jag hade lyckats det hålla utanför mig hela kvällen och natten också är jag så dum att jag kollar i tidningen!! 

Men vad är det man säger?.. MAN LÄR SIG AV SINA FEL! Nu hoppas jag att Du får en riktigt fin lördag. Här skiner solen och det är en härlig vinterdag! Vi ses här inne lite senare.. :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha.. Annie Annie...! :)

2009-12-12 @ 17:03:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Var är du idag? Du svarar inte på sms idag.. ovanligt för att vara dig ju ;)

2009-12-12 @ 21:52:50
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0