snow

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!




Nu sitter jag här och snörvlar och tycker väldigt synd om mig själv. VARFÖR, varför, varför skulle jag bli sjuk? Och varför just idag? Jaja. Det är bara lillejulafton en gång om året så det gäller att ta till vara på den här dagen. Jag får lägga förkylningen åt sidan. Jag har spelat Mario Kart hela morgonen. Jag blir ju beroende av det på julen och jag måste säga att jag har blivit mö bättre, som man säger i Skåne, sen förra julen. STOLT!! Om någon timme beger vi oss hem till farmor och farfar där småkusinerna väntar. Vi ska spela julklappsspelet och byta julklappar :-D.



Hoppas du får en fin dag. Julekramar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker faktiskt synd om dig!! Men det kunde varit sämre. :)

2009-12-23 @ 19:49:46
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0