snow

Öppet hus

Andra advent!

Nu är det inte många veckor kvar till skolan slutar, julafton och all äcklig julmat :--). Igår hade jag en mycket trevlig lördag. Jag hittade finfina saker som jag redan har glömt att jag kommer få i julklapp. Men jag tycker det ska bli lite kallare så att det känns mer juligt. På kvällen åkte jag hem till Ebba och vi hade en supermysig kväll. Kollade på Robinson och tittade på massa härliga videoklipp från några somrar sen. Så härliga vi var :-).

Idag är det Öppet Hus på Friskis. Aktiv ungdom, föreningen som jag är med i har öppet hus hela dagen där alla dansgrupper får en halvtimme var för att visa vad de har gjort den här terminen. Det här kan bli min allra sista halvtimme i danssalen. Usch, så sorgligt..

Men nu måste jag plugga som katten. Jag har hur mycket prov som helst de få veckorna som är kvar. Jag vill knappt tänka på det. Men nu tar jag tag i det!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0